Sommaren går så fort...

Och det har hänt typ massor under vår och sommar. Bara något halvår kvar på spec.utbildningen tex, bytt jobb, fixat en uttjatad uppsats....sneglat in på en av de nya privata vårdcentralerna och ojojoj vad sjuksköterskan ska kunna mycket numera.....bokföring?? Dax å göra om utbildningen tror jag...

Vansbrosimmet gick ju galant. Lite för galant vilket innebär att jag nu måste TRÄNA inför nästa år då jag ju har som litet personligt mål att slå min egna bästa tid. Nu gjorde jag det. Med 7 minuter! Fatta vilken press det blir till kommande år...

En sväng till Västerås har vi hunnit med också, till svärpäronen, mysigt, gjorde mest ingenting mer än solade badade och gosade med vår gamle vovve som blivit västmanlänning. Men dricker helst bara smålänskt vatten....=)

Vi tog Susanna, Eira, Zeth mormor och morfar med oss till Öland en helg, låna en stuga av jobbarkompisen Birgitta och hade en nice helg utan större krav. En jätteblåsig helg i synnerhet men trevlig och go helg i allmänhet....

Borås djurpark är tilltittad också och till helgen om det inte blåser storm och ösregnar finns en plan på Visingsö.... mig icke veta hur det exakt blir.....

Eira och Zeth har hamnat i Danmark har jag fått bildbevis i mobilen på....trevligt trevligt..

Annars, planket målas, lekstugan ska målas.....mycket ska göras men tiden finns väl inte i samma utsträckning som arbetet gör.... Jo om jag lär mig ta semester kanske....... En liten sjukdom jaghar som borde botas!!


...starten......lite våldsam.. fast detta va kortsimmet..... "långsimmet" så börjar vi ute i vattnet.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0