det är november och jag tycker inte om det

Fatta hur långt det är till det är april???? Hur ska jag överleva? Gräva ner huvudet nånstans och lotsas som det regnar...
Ja i väntan på att det blir april så förgyller vi tiden med statestiktenta, konstiga inlämningsuppgifter jag inte begriper men ändå hittills lyckats bli godkänd på (det är tusan en merit bara det...)....

Skulle pluggat idag men blev visst assistent istället och det till min knähund till son. Jag får inte ha min miniräknare i fred och jag orkar inte räkna ut nån "chitvå" i huvudet för då finns det risk för att mitt huvud exploderar som en båt som skuras med Listerin. Och det blir ju sannerligen inte alls bra eftersom jag ska hämta Eira hos en kompis sen, och käka middag hos morsan på söndag och annat inbokat....

Gjorde en kraftansträngning. Satte stor pojk i tung vagn och gick till stan och gjorde "måsten"...sen vandrade jag upp till Handskeryd igen och blev så slut att jag ser strutsar framför ögonen. Nu behöver jag inte träna mer inför nästa vansbrosim juli 2010. Välkomna att anmäla er, det är öppet för anmälan redan nu...



Eira och jag gjorde pinnbröd till  unch en dag.........det uppskattades...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0