Vill vill vill...men tiden?

....jag vill hur myckets om helst men det är omöjligt att få ihop allt detta. Man får plocka ut.....
Jobbar ganska mycket sista tiden...överallt och på dag och kväll och natt om vart annat. Det är sjukdomstider..... Sen ska man ju sköta sitt egna schema också. Men men, det är ändå roligt att jobba.
Ska strax in till Jönköpining på habiliteringaplanering för sonen. Va 8 punkter som skulle gås igenom men jagtror att vissa egentligen redan är avklarade. Zeths skulle på nåt annat möte efteråt men jag gissar att vi är sista besöket före de på hab har sin lunch så....det ska han nog hinna. Själv tar jag en sväng till skolan efteråt. Sista jobbet i fas nu.....inlämning nästa vecka sen har man klarat en av...sex kurser eller vad det nu är. Känns väldigt bra hittills och....verkligen helt annaorlunda emot ssk-utbildningen. Kanske för att vi har efarenheter nu och inte då.....vi sätter in allt i det vi själva upplevt....och det blir låååååånga diskussioner måste jag säga. Och intressanta!

Haft Zeth hos mig denna veckan och det innebär trots assistans att det är mycket med barnen och mindre med hemmet. Rent naturligt ändå.....Eira har ju med varit här och hon behöver mig också...och lillasyrran...

Eira och jag va på stan i lördags, fikade med min syster, handlade en tröja till henne och några byxor till brorsan. Så skulle hon ju handla lite för sina egna pengar också. Sålt en tavla har hon med gjort, till morfar för 40 kronor. Står två på tork här nu...köpa hem fler dukar. Vernissage i mitt kök......=)

Eiras kompis Oliva med mamma och lillebror va här och fikade igår eftermiddag. Dom två har gått på dagis ihop i flera år men sen när skolan började blev det olika skolor men de leker bra ändå. Lite kul att träffas ibland, höra hur det går för dom.... Olivia ville stanna här....tog typ 30 minuter att få in henne i bilen hem. Magnus hade bakatför jag sov på dagen efter en natt på jobbet. Bakat Pågens kanelgifflar och ICAs chokladkakor..... Handyman. Sen när vi umgicks här så tog han och tvättade saaben och tömde en brunn i garaget.....

Jag är med i en sk "mars2001"lista på nätet, ett gäng tjejer som  mailar frenetiskt sedan 2000 så va tanken att vi alla skulle ligga på BB i mars 01 men några va visst där redan i februari och tre av oss i april bla jag då..... Vi firade ett STORT 2årskalas i sthlm-trakten för 6 år sen...några småträffar har det varit lite här och där med...nu finns planer för ett liten mammadejt i maj......kollat och jag är ledig....och Eira och Zeth är hos sin pappa den helgen......så jag kanske skulle ta mig dit????? Magnus verkar inte ha några invändningar....

Nu måste jag fixa mig...tanka bilen lite så jag kommer både fram OCH tillbaka från Jönköping



Eira är den lilla tvååring med rosa tröja längst till vänster i bild.... och sen är det en dröjs 2åringar till...fann ytterligare ett bord. Va hade glasskalas och sen fiskdamm. Tror alla tyckte dte va mysigt. Jag bodde hos Pernilla i Uppland Väsby...


Kommentarer
Postat av: annmari

du jobbar mycket men ser ut att må bra. magnus och du har tre underbara barn.kul med alla bilder

2009-03-17 @ 15:09:19
Postat av: Sandra

Såklart att du ska se till att komma hit :)



kram

2009-03-17 @ 15:41:27
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Ulliz

Hej på dig. vi får svaren nästa vecka. de tog 3 rör med blod. idag ha hon varit hos ögonläkaren å synen har inte blivit sämre men hon fuskar lite med glasögonen genom att kika över kanten. hur är det med er?? kram

2009-03-18 @ 11:07:58
URL: http://ullizp.blogg.se/
Postat av: ulliz

hej nä det sa de inget om men jag läste det på en sida så i måndags å igår innan vi åkte fick hon vanligt bröd å pasta. så i måndags hade hon gaser som luktade så att det knappt gick att va i samma rum som hon.. haha... i julias klass ä det bara hon bland tjejerna som har glasögon å så ä det en pojk men i den andra gruppen finns det fler som har. men som tur ä så ha många i hennes klass sagt att de skulle vilja ha lika dana glasögon som hon.. du få ha det så trevligt på jobbet... ja ska jobba natt den 28-29 här i bodafors... kram

2009-03-18 @ 18:43:06
URL: http://ullizp.blogg.se/
Postat av: elin

Du är så duktig på alla sätt och vis min underbara fru :D Kul att det funkar så bra med skolan och allt.... hoppas du har det bra på jobbet i natt trots allt snöande :( usch... ska sova lite nu.. pussa /Din Make

2009-03-22 @ 23:25:26
URL: http://likaerikssons.blogg.se/
Postat av: Nettan

Blev nostalgisk av denna gamla mysiga bild!!

Tack för senast, kul att ses igen!

KRAM KRAM

2009-06-11 @ 23:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0