många är sjuka så jag har jobbar mer än vad som va tänkt.

Både på min ordinarie arbetsplats och på mitt gamla jobb. Men det har gått bra. Hunnit plugga och leta bra böcker på vårdcentralen till jobbet jag och mina studievänner ska få ihop på måndag va det tänkt.
Susanna har badat frivilligt _flera gånger_ denna veckan.....gick väl lite över styr när Magnus tog sig ann håret i dag kanske men annars...."blubblor"...


Eira och jag tog en eftermiddag i jönköping kombinerat till att hon skulle till audionomen och öronläkaren. Något hon va skeptisk till. Pratade inte på hela vägen från skolan och in till Ryhov...... Men det gick bra och snabbt. Sen tog vi öster city och inhandlade 30årspresenter till syrran och hennes man som fyller med bara några dagars mellanrum. De hade önskat sig ur serien "Eva Solo" och det fanns mycket jag med ville ha.

Sen tog vi öster city och in på Claras och fikade...


varm choklad med gräddsprits och hackad mörk choklad över....till detta en blåbärspaj. Själv tog jag en Latte och scones...

Fått hem noterna till "when U say nothing at all" och det blir bättre och bättre för varje gång.
 "Fotografen" som älskar noter kan få låna...=)

I övrigt...VÅRTECKEN! Massor snö kvar tyvärr och idag när ag vaknade efter en natt på jobbet igen så snöar det.....hu man blir ju ledsen i själen!!!! En som sagt...på ett skyddaqt ställe hittar jag en lila krokusknopp..liten och tanig men ändå....upptäkcer nu att det är en stor persikokärna som snor ögonen först men lite mer centralt i bild är den lilla lila pinnen....=)


Bokrea råder och jag har köpt lite barnböcker. MEn en vuxenbok med...Lennart Nilssons stora jättebok med bilder, med UNDERBARA bilder.... Detta är ju bara en häftig bild med värmekamera...... Monica på jobbet i Aneby undrar vem som frivilligt ställt upp på alla bilder. Sa att det va nog hennes sambo....


Nu ska vi ta vara på varandra lite här i familjen 4 timmar kvar till jag ska jobba natt igen.,...hinner med några bidrag från melodifestivalen också....

KRAM och tack Å hej

Kommentarer
Postat av: ulliz

okej. ja man kan ju alltid hoppas att det ä nått annat än gluten. vi ha köpt en massa glutenmjöl å bakat både bröd,frallor å bullar, det som ä mest jobbigt ä ju att komma ihåg att kolla på allt. haha men man lär sig nog med tiden.. ha köpa glutenpasta till henne.. sitter nu å funderar på va vi ska äta som hon kan äta. få hoppas att ja kommer på nått gott...

2009-03-10 @ 14:37:13
URL: http://ullizp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0