ett gäng frågor jag tog hos Hannas blogg...=)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? "och vad kan socialarbetaren göra åt detta"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?   Min Susanna!

3. Vad såg du senast på TV?   Just nu är det Pippi bakar pepparkakor

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?  typ halv tre

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?  "å i hans fönster hänger pepparkakor och hästar grisar och ..."

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? kollade brevlådan

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? www.funktionshinder.se

8. Vad har du på dig? jeans tröja och kofta...snart åka och jobba!

9. Drömde du något inatt? jag va svintrött...tänkte länge innan jag somna...

10. När skrattade du senast? när susanna och jag lekte med lera innan

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?tavla på mig och min man bland annat...

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?ja men jag har tystnadsplikt!

13. Vad tycker du om den här utmaningen?det tog tid...=)

14. Vilken var den senaste filmen du såg? öh...dåligt med film....jobbar natt oftast eller sover...såg beck för 2 v sen

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
rensa upp huslån och studieskulder hade ju varit enbra grund...sen behöver jag inte alla pengar själv

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: jag bet tandläkaren som barn och blev tandsköterska först..hade skräck för sjukvård pga många många besök som barn...och blev sjuksköterska...

17. Tycker du om att dansa?bäbisdansa....=) Min man dansar INTE

18. George Bush?Det gick väl mindre bra för den presidenten

19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka?har ju tre med bra namn...Eira Zeth  och Susanna

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Nä men jag borde väl...hatar ju kyla

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Jag tycker vi kramas!!!

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?någon som tycker det  kan va lite kul...

 Fin tatuering Emma gav mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0