En kurs avklarad!

Ja alltså jag vet ju inte betyg än men jag UTGÅR ju givetvis från att alla arbeten är godkända såklart...=0).... Men det blev lite tuff vecka för jag jobbade på natten och satt på seminarie på dagen så i tisdags kväll somnade jag föra alla barnen och innan sjuksköterskan kom och tog hand om Zeth..

I onsdags kväll va jag på middag hos min granne Eva....gott som alltid givetvis...tjatade lite om ditten och datten fram till halv tolv...



En sån här har vi...vi hade två med en dog i julas....trodde att nummer två skulle kolavippa av sorg men oj den har blivit så sällskapsjuk och tom JAG har smällt för detta lilla livet.....Så när den väl inte vill va med mer så kommer det en ny... Eira blev ju inte ledsen när jag sa det... Vår lilla kompis har vi adopterat från hallandsgatan 46, är svart och byter namn varje vecka. Och vår kisse Stina har sin utgångspunkt utanför buren såklart.... Eira har skrämt upp en assistent och en kompis mamma med hjälp av detta lilla knyta på några få gram. Även mormor har sagt att hon inte blir glad om Eira ska ta med råttan när hon ska dit...kanin gick bra.

Om jag inte är vilse i pannkakan är det 27 mars idag och syster min blir 30ÅR idag! Grattis grattis...vi skulle dit men deras lilleman är sjuk så det sket sig..... Hon vet redan vad hon får.... fast inte allt =) Men att Eva Solo är inblandad iaf... hittade väldigt mycket mer från dom på nätet än vad jag gjorde i affären tyvärr...

I övrigt så är det LANDSTINGET som gäller i helgen för min del....jobba jobba. Och för en gång skull inte alls plugga. På sin höjd läsa kursplanen för nästa kurs. Ska jag ta kandidaten eller inte kan vi ju med fundera på så jag iaf har ångest över nånting......

Starten

Det närmar sig....vansbrosimmet....ser ju varmt och uppfriskande ut. Minus 4 grader igår mitt på dagen och 0,1 grader varmt i vattnet. Då är det väl bara 12,9 grader kvar till minigränsen?????? 2007 va jag helt bedövad i kroppen för det va så kallt (tror de mätte 15 grader vid sista 1000 metrarna)...kom upp med blodiga ben men det kände jag inte men hade tdligen sparkat i brofästena lite här och där....i sten!...=) Jaja, man är nöjd minst ett helt år efteråt så det får det väl va värt.... Det som är bra med att simma med femtusen andra är att jag utesluter helt att det skulle dyka upp en snok mitt i alltihop..de borde redan vara ivägskrämda????

Susanna är förbannad på sin mor av den anledningen att mamma inte gör precis allt hon önskar.......

Kommentarer
Postat av: Sn

Stort grattis till det första delmålet !!

2009-03-28 @ 12:51:22
Postat av: ulliz

ja hon ha blivit duktig moa. ja inte ä det roligt att va så möe på sjukhuset ja tycker att ni ä helt underbara som orkar.. ja bara hoppas att det inte ska bli mer nu väntar ju på julias svar på gluten.. mjölk, ägg å laktos var neg så det är gött men gluten va inte klart... håller tummarna för er att det ska gå bra i göteborg..

2009-04-03 @ 21:39:56
URL: http://ullizp.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

Hej hoppas du har en fin fredagskväll.

jag vill ge dej ett litet lästips

http://misstessan82.blogg.se/2009/april/shit-vad-jag-ar-trott.html

va i intervju med tidningen om mitt bloggande som 3 barns Ung mamma läs om du vill

2009-04-03 @ 21:54:43
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: ulliz

ja det hörde ja oxå att det skulle bli fint väder under påsken.. ja ä ledig fram till söndag kväll då ska ja jobba natt, den kväll på tisdag å 3 timmar på onsdag å sen natt på fredag igen..

2009-04-09 @ 13:34:54
URL: http://ullizp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0