Min dotter längtar efter mig...



Eira ville till mamma så i eftermiddag dyker hon upp. Jobbar lite natt till sen hem och sova innan man har tid å ta sig ann de små liven. Små och små...Eira börde närma sig de där 140cm nu tror jag så hon får åka uppskjutet på Liseberg.... Vi mätte Zeth på habiliteringen...120 cm.....DOM SMÅ BARNEN???? VAR TOD DE VÄGEN? Jaja vi har "micrometern" som Magnus brukar säga kvar iaf.....ligger nog på sin höjd mellan 86-92 i längd... "mamma sitt ordentligt i bilen sa hon, Susanna numera 2,5 år gammal när jag lutade framåt i volvon igår för att tjata med farsan som satt fram i bilen. "du kan ramla i golvet!"....Hur har hon blivit så redig???? Mina fina gener...=)

Känns konstigt men jag går av idag och kommer inte tillbaka gförrän om 8 dagar eller vad det blir. Jag kommer ju få jobbabstinens. Pratade med Mabbe som varnade mig för att "gå in i väggen" när jag tar så långa ledigheter. Och det ligger nåt i det. Jag behöver jobba! Bra för mina små hjärnceller. Får väl använda semestern till att sätta venflon på min man. Med risk att han svimmar för det gör han..... Men då får han ju privat omvårdnad....

Iaf denna kommande veckan utan jobb börjar med allmänt trädgårdsgöra i morgon, fortsätter med hab i EKsjö på tisdag (fast vad kan det röra sig om...1,5 timme från hemmet) och på onsdag morgon åker jag Magnus och Susanna till Göteborg och sneglar lite på ostindiefarar´n.... Bo på scandic hotell två nätter "med bra lekmöjligheter"....se vad det innebär...äta i lung och ro eller en lekplats ute....längs E6:an....=) Shoppa lite och gå på liseberg om vädret tycker vi är värda det...

Varit i kontakt med braskassett-installatören med. Protokoll från provtryck av sotaren och 10 tusen för själva insatsen....upp till 15 tusen med arbete. Igår slog det mig att ...det måste ju gå på ROT-avdraget...=) Är det 50% på installationen va? 2500.....

Pengar pengar.....gör ju ont i själen.....dom ska man ju ha på banken....eller det ska man ju inte...man ska ju investera.. Men själen mår inte på topp..

Nä nu ska vi fixa klart här....ser redan min nybäddade säng framför mig... Den fick rena sängkläder igår....

Kommentarer
Postat av: Linda

va fiiin hon är!!!

2009-07-01 @ 20:37:51
URL: http://www.metrobloggen.se/Lindha79

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0