vi hittade igår

...ja till habo och rätt ställe...det fanns nånstans i bakhuvudet men det va väl 4 år sen iaf jag va där senast. Massor av papper ochb information....kaffe och pepparkakor.... och en rätt go vovve....westie?
Men hu vilken lång dag det blev.....upp tidigt, lämna Eira och Sanna på sina ställen innan man själv skulle till skolanoch diskutera sina gruppjobb. Två i grupp och två enskillda. En ska jag göra en natt...läsa en bok. Måste finnas nån bok på det här sjukhuset som passar in....

Hämta Mia vid A6 vid 14-snåret och sen iväg...och hur länge va vi där....JÄTTELÄNGE!. Kolsvart när jag kom hem... Ochjag va så trött. SÅ skulle Zeth bladdras innan jag stack till grannen på pizzakväll. Jag va så strött så jag orkade inte med hela kvällen utan drog hem efter hälften. Fick med mig nån lyxig kaka från Leilas kokbok hem....sen SOVA.

Så idag....slog denna snuva till IGEN!!!!! Och inte lite heller......den drog ju så sent som i måndags???? Skönt bara en natt nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0