välkommen till mig!

jag som inte skulle hamna i denna fällan utan bara läsa andras...men det gällde facebook också......

Elin heter jag och jobbat natt som sjuksköterska i Nässjö primärvård. Trivs jättebra. Men ändå måste jag hälsa på i Aneby ibland och jobba där med. Arbetsnarkoman. Om två dagar börjar jag läsa vidareutbildning också, tre års halvfartsstudier. Så glad att jag kom in!



elin/Lika                    Magnus                              Eira                      Zeth                                     Sanna

här har vi familjenoch vi bor här.


Oj vad jag ska bli duktig på att blogga....=)

Kommentarer
Postat av: magnus Eriksson

snygg jag är....=)

2009-01-18 @ 17:26:06
Postat av: Mabbe

Rackans, kom inte först, men nästan... :)

Lycka till med studierna och din blogg!

2009-01-18 @ 21:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0