tänkte glädja svärmor och svärfar

genom att slänga ut dom på nätet...de skulle verkligen uppskatta det=). Se om jag är välkommen dit igen.....

Svärfar Christer har vi här. Lite mer linslus än sin fru iaf. Jag må ha konstiga dygnsrutiner men frågan är om inte hans är mycket värre...... Sanna ropar efter honom ofta och springer och letar. Men det är 36 mil upp till honom härifrån.....

Här har vi Siv....älskar att man tar kort på henne så pass att jag har en egen hårddisk med bilder på bara henne....*verkligen* Här gosar hon med sitt första barnbarn blott 7 dagar gammal (Sanna).

När vi ändå är på hugget kanske vi ska slänga in barnens mormor och morfar också.... morsan skulle uppskatta det ungefär lika mycket som Siv....

Här har vi farsan, det rä iof två år sen men han har inte ändrat sig så mycket. Barnen däremot har ju vuxit på både längden och bredden.... Här väntar vi på båten till Visingsö...



Mamma i väntan på samma båt till visingsö....det finns inte massa bilder på henne heller så den här bilden ljuger....Det är väl bara hälften av mamma kvar idag.....och hon har förmåga att se lite småarg ut på bilderna också..... "nä snälla ta inte kort på mig nu!!!!"



Stina är en del av familjen. Hon har varit sur hela dagen för att jag inte insett det och slängt in henne i bloggen. Fy mig. Är man sur gömmer man sig och kommer bara ut för att äta en gång varje kvart. Så väger man som en hel hund också.

Nu blir det inga fler bilder....snart kommer min aälskade hem och då ska fru Eriksson SOVA för det ska jobbas i natt...


Kommentarer
Postat av: svärmor

Morr,hör du att jag morrar åt dig , hade hoppats på att du inte skulle göra allvar åt ditt hot att lägga ut min bild, ska nog värma upp dina öron nästa gång vi ses.Är hemma med ont i halsen och hosta idag , förra veckan var C hemma.Ture hälsar så mycket,trevlligt att höra att Sanna saknar oss. Sov så gott.

2009-01-23 @ 21:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0