så va det lite sjuka ungar här med

....Sanna hade väl sitt i helgen och nu kom både Eira och Zeth i samma sväng. De två sista är hos sin pappa denna veckan egentligen men jag är ledig och han måste jobba. Det som gör att det blir lite tungt är att man inte känner sig helt kurrant själv. Men....det går över...=)

Tänker massor på skolan. Det va så roligt redan i tisdags och man kände att man hade saknat alltihop....det har väl gått 7 år sen man lämna högskolan nu...så det va väl dax att gå dit igen..=)

Sanna kom till mig och Magnus redan klockan ett i natt. Sen kunde ju inte jag sova mer.....va uppe och lufsa som vanligt...Eira vaknade av hosta så jag la henne i soffan...och jag då? Jo jag somnade i Sannas växasäng på 150 cm med ett litet juniortäcke... Känns lite stelt nu på morgonen.

Zeth hade inte tömt nlåsan i går på dagis...va borta hos hans pappa och tömde honom.....att det inte vill sig?? Tror han behöver bladdras oftare än vart annan kväll som det är just nu......Undrar om medicinen kan tappa effekten på det viset?

Bäst att va pedogogisk mamma här.....leka med lera och sånt där uppmuntrande. Eira är redan i full fart att klisstra och klippa ihop ett pappersslott till sina "little pet shop"......

ett av alla små djur i den där serien...och hutlöst kostar dom!!!!!

Kommentarer
Postat av: ulliz

hej ja vi letar varje dag på blocket. vill ju inte köpa hus just nu men som sagt så finns det bara små 3:or å mindre för i linden har man inte råd att bo.. mina samlar oxå på petshop. kolla in på tradera det gör ja..

2009-01-22 @ 12:56:55
URL: http://ullizp.blogg.se/
Postat av: elin

ja jag tittade in... Hon har fått en massa i julklapp och när hon varit hos tandis och sånna saker....så det har blivit några stycken. Köpte nån väska på ica med några stycken i...blev billigare. Hennes pappa hade slagit till och köpt ett petshop slott till de små liven så de har någon stans att bo...

Funderar ni på husköp också...inte bara hyra?

Nu när du jobbar som du gör borde det väl vara möjligt? Visst saker kostar pengar det får man ha i åtanke...man får planera lite...spara pengar.... Men det rä ju roligare att betala till sig själv än till nån annan...vi har bott här i tre år nu tror jag....

2009-01-23 @ 06:22:41
URL: http://likaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0