mitt i natten

.....lite kafferast mitt i allt jobb. Eller allt och allt....det är ganska lugnt i natt så jag har hämtat massa från förrådet och sånt där som de inte hinner annars. Lite social närvaro med andra arbetare i natt har det blivit också.
Läst lite om utbildningen jag ska gå och jag blir så taggad! Hoppas det blir lika roligt som jag just nu inbillar mig att det kommer bli. VILL VILL VILL!!

Min lilla höna har haft en ganska förkyld helg så hon får va hemma i morgon. Gosa mamma på förmiddagen och sen sover vi middag innan pappa kommer hem och tar vid så mamma får sova igen sin jobbarnatt. Inför en ny jobbarnatt...

Blivit bjuden på kalas också, 8årskalas! En kille som troligen vill ha en present......får försöka hitta på nåt lite roligt. En sån där go kille som blir glad för det mesta.

Nu ska jag läsa kursplaner.......jag är på hugget..=)

Kommentarer
Postat av: Ulliz

haha va roligt en blogg till att läsa. hoppas att din tjej blir piggare. julia börja piggna till men tindra ä inte bra.

2009-01-19 @ 09:21:24
URL: http://ullizp.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha, man trillar dit på mycket man av princip sagt nej till. Som Facebook och blogg... S

Hoppas utbildningen blir lika kul som du tror och att det inte blir för mkt för dig.

Kram från en Fia som sitter i en lya i Stockholm o småfryser...

2009-01-19 @ 13:34:54
URL: http://villavolvovovve.blogg.se/
Postat av: Ulliz

det är det säkert.. företaget heter partylite

2009-01-19 @ 16:56:44
URL: http://ullizp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nämen... vad ser jag!

Har Lika börjat blogga... kul kul!



Kram på dej!

2009-01-19 @ 22:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0