jag är urusel på att sova

...ändå va det genomtänkt....jag skulle sova i Sannas säng från start....och det gjorde jag mellan 22-03. Och sen då?? Det blir mycket kaffe i skolan idag....

Igår va vi och fika hos mamma min...


och Sanna såg ju sin möjlighet att sitta mormors knä....


Så här skitjobbigt tyckte Eira det va att sitta stilla och fika.......



min syster har utrustat morsan med en korrekt kaffemugg....



och hela födelsedagens lutade med 82 tulpaner! Det är nog två mer än detborde vara men nån har räknat fel..... Önskade mig ROSA höganäsmuggar med men detva ingensom hitta om då jag får leta själv. Magnus undrar var vi ska ha dom..."släng nåt annat!!"


För lite kort på barnens morfar här...här kommer en till. Han har varit hos fotografen nyligen för er som inte vet!

Hade ställt klockan på 6 för att hinna allt. Klockan är fem och jag är klar. ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0