fredag igen...och dålig nattsömn.

Jag borde kunna jobba ALLA nätter för jag är ju uppe mer än jag ligger i sängen ändå. I natt va en stor orsak att Magnus snarkar. Som en elefant minst. Han har iof blivit förkyld, annars har hans kortisonbehandling fungerat bra sista månaden...men kortison stoppar ju inte en traditionell influensa...
Så klockan halv fyra slog det mig att "det är idag som soptunnan töms"....lika bra springa ut med allt skräp man kunde hitta. Och lite till. Sen in med tidningen och läsa den.... Fansn en plan på att börja baka bullar men en liten brist va jäst. För hade jag alltid några påsar torrjäst hemma likaså torrmjölk. Undrar varför jag slutat med sånna bra saker....

Lilla gumman kommit upp och tittar på Bamse här....

Liksom sin far FBK-anhängare, fast morfar lärt henne skrika HEJA HV stup i kvaten. Magnus tror det blir psykolog längre fram...

Zeth blev hämtad av sin pappa igår kväll. Fått honom att äta igen och även fått lite mer fart på magen. Med hjälp av aktiv magmassage. Han åt igår här hos mig, hoppas han gör det på dagis med. Pratade med läkaren igår om kommande operationen som känns mer än behövlig för honom just nu....liksom att vi får tarmarna att fungera....

Zeth i höstas när vi låg inne med honom på sjukhuset. Lite mycket barn i liten sulkey. Blev ändring på det och det kom en habsulky som heter PIXI. Aningen stor och klumpig men han sitter bra i den och är fastspänd.. Han trivs i den, skönt.

Eira har ju blivit glasögonflicka, hon passar väldigt bra i glasögon faktiskt. Det va lite roligt för vi valde lika bågar hon och jag nu senast. Bara lite olika färg på dom. Kompisarna tydligen avundsjuka på dom. Skönt när det är åt det hållet än tvärt om. Hon är fortfarande hostig så hon är hemma idag, ska åka till farmor i kväll med pappa sin och Zeth

En riktig skönhet min Eira......som bara pang blivit så stor!!!!! Hon fyller 8 år i april...


Magnus skulle nog uppskatta om jag gjorde den här bilden riktigt offentlig. Att folk skulle tro att han tränade stenhårt. Det där va visst 3 v sen nu.....



Kommentarer
Postat av: Ulliz

du allt stämmer om honom kan ja lova. han ä inte klok. pengar ska bara komma till honom men inte gör han nått om något gå sönder det kan ta fler månader å han ä visst dålig på att betala för jobb som andra utför

2009-01-23 @ 11:51:11
URL: http://ullizp.blogg.se/
Postat av: magnus Eriksson

var riktigt roligt, måste bli mer av det när tillfälle ges, barnvakt någon? ;)

2009-01-23 @ 20:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0