en lördag full av bullar


svärmor på bild igen!!!!!!! hittade av en slump.....va tvungen!


Jag va energisk i morse, eller det va jag inte men jag ville få mig själv att tro det så jag verkade pigg och rullade köttbullar innan jag bakade bullar. Halva dagen försvann i ett nafs. Sen somna jag middag med Susanna över mig och det innebär väl att jag är uppe lika mycket som "fotografen" i natt också.
Zeth har assistans i dag och det är skönt. Han har bara försökt äta YES diskmedel men hann inte. Måste låsa in alla leksaker i hans rum. Han kastar dom i väggen på natten. Alla blir tokiga.

Eira har hittat gamla PC-spel som hon lekt med hela dagen.....räkna med snurre sprätt och vad det nu är.... Sanna tittar på med stooora ögon...



Denna bild på bullar va visst från i fjol men det blev samma sort i dag. En annan handduk bara...=)

Magnus är ute och går. Jag gav ju honom tyngder att sätta på vristen för att det skulle bli mer aktiv träning och han kollar väl hur det funkar. Grannen satte sina på handlederna i julas och julpyntade. Det lät tungt!

**resultat av Magnus: Man blev mer anfådd!"

Idag är sista dagen vi har kommunen som arbetsgivare till Zeth. I morgon blir det kooperativet VIOL. Och högre lön åt alla. Och mer förmånligt.

Idag såg jag en ambulans som fick hämta upp en kvinna på trotoaren upp hit, som hade ramlat och det va blod överallt. Slagit sig ordentligt gissar jag om det krävdes ambulans. Farligt att vistas ute utan bråddar morsan!


Kommentarer
Postat av: Ulliz

ja man få nog göra på det viset. va skönt att kunna har egna grejer hemma å kunna testa när man misstänker något. Tindra vissade ju inget på testet utan det va när de skickade det till labb som de såg det. ä ju livrädd att det ska gå upp i njurarna på henne igen. gud va gott det lät med bullar. ja kom på nu när ja å anders presic hade flyttat ihop å du kom för att lära mig att baka smidiga frallor å de bakar ja även än i dag så himla goa.. skönt när man kan ta ner lite träd.. nu ska ja sätta fart här å fixa som att vi ska möblera om igen.. hälsa till alla i familjen.

2009-02-01 @ 11:12:45
URL: http://ullizp.blogg.se/
Postat av: Ulliz

ja det var mycket vi gjorde. kommer ihåg våran första jul i lägenheten då va du å din mamma upp å hjälpte mig att sätta i ljusslingan å pyntade granen. å bakade bullar å kakor.

2009-02-01 @ 21:32:05
URL: http://ullizp.blogg.se/
Postat av: magnus Eriksson

Notis extra fick attan lite träningsverk av den promenaden med, illa :D

2009-02-02 @ 17:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0