en förkyld lördag

Alla är förkylda och /eller har feber. Jag med och det gjorde att jag sov extra hårt idag efter en natt på jobbet. FÖrsökte få lite fason på mig i kväll iaf, duscha och greja håret. Nu sitter vi alldeles för sent och ser Elias båten på tv med Susanna samtidigt som vi ska läsa boken om Tummen......

Förfirat att jag fyller år med varsin semla.

Svärmor visade på en gång sin stora entusiasm över att jag lägger ut henne på nätet så jag får leta fler....
Siv, jätteglad framför sin sons pärla SAABEN....som Sanna säger......



Eira i sitt vackra blåa hår...vad ska det bli av primadonnan....=)



Stina har bokat en stuga på vår trädgård.....hallandsgatan 47 B......ingår ej bergvärme.... Vi har faktiskt inte förhandlat hyra än...det har hon inte tänkt på...


Sanna gillar Hello Kitty...och att va ballerina såklart.....

Japp det fick vara för idag....nu ska jag snart preparera mig så jag överlever en natt till på jobbat. Sjuk personal på ett sjukhus. Helt perfekt....

Kommentarer
Postat av: svärmor

När sjutton lyckades du ta det kortet? Krya på dig för det försöker jag göra och skynda dig med utbildningen för med den här hostan behöver jag en förskrivning du vet...

2009-01-24 @ 21:35:06
Postat av: Elin

du men den här extra utbildningen tror jag inte jag har befogenhet att sjukskriva folk iaf......tyvärr fanns det inte nån sån tilläggskurs.....



Kortet va från sommaren 2007......när jag sprang och fota blommor till Eira hos alla era grannar....bland annat Tages pelagoner..

2009-01-24 @ 22:34:37
URL: http://likaerikssons.blogg.se/
Postat av: Ulliz

hej. här är tjejerna piggare. moa hostar som attan än så vi få se om hon kan gå till skolan imon.. tindra få va hemma. gå så möe smittor på dagis å som att min bror å svägerska ska ha barn förhoppningsvis denna vecka som kommer så vill ja inte att hon drar hem en massa.. hoppas att ni blir piggare snart. ja de ä hemska vägarna. han fick köra 2 vändor till björkeby anders

2009-01-25 @ 11:26:53
URL: http://ullizp.blogg.se/
Postat av: Mia

de va ju snällt att du gav maken en handduk innan du knäppte av kameran=0)

2009-01-27 @ 12:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0