trots sjuk helg så va man tvungen att aktivera busarna i familjen...

...dvs barnen. Mannen klarar att aktivera sig själv =)

Iaf så tog vi Mc Dnonalds i går i Vetlanda. Närmsta belägna sen nedläggning här i Nässjö..


Magnus och lilla Bus lämnar den blå saaben....


Morfar och Zeth...Zeth hade brått iväg som vanligt....



Jag och min stora tjeja Eira...i samma modell av glasögon i olika färg.... "mamma jag vill inte ha nån fjantig leksak jag vill ha en STOR hamburgare med massa ost"



Sanna tycker inte det är så viktigt att sitta stilla i nån bilstol längre eftersom hon blivit "stor"....hm, hur diskuterar man det med en tvååring...?????

Sen fyllda jag ju år men sjukdomarna bara byter av varandra hela tiden. FIck pengar av mina föräldrar som får bli del av min anmälan till årets vansbro, plus alla tulpaner jag tagit kort på innan.....men Syrran kom upp med gosiga näsdukar med ankor på till min snornäsa och den här lilla lådan...



Sanna fick ju som jag skrev tidigare någon dag två par benvärmare av svärmor som sitter hemma och stickar...här tar hon på ett par av dom....




Japp, nu ska vi snart klä på oss och stoppa lillan i vagen och gå till dagis. Ska bli möte på Zeths dagis med alla involverade i hans hab-plan. Så dröjer det några timmar och då ska jag lera upp lite litteratur till min kurs i skolan...innan det är möte med Eiras skola och den skolgång som bedrivs där.....med vissa skavanker just nu och det känns mindre bra.... hoppas vi kommer till en lösning....

Vi har fått en hel del ansökningar på Zeths annons till assistanstjänsterna so ligger ute på arbetsförmedlingen under "socialt arbete" just nu.....spännande...

Hunnit sortera in alla kläder i garderoben också....det va MASSOR och Eira har vuxit ur hälften.........ska hon växa klart redan innan hon börjar sexan precis som jag??? Jag har inte fått en enda cm mer sen längmätningen hösten i årskurs 6....... Vi har samma tröjor nu hon och jag......


Kommentarer
Postat av: magnus Eriksson

Ja det var ju trevligt att komma ut och äta lite med familjen och mätt blev jag med :D

2009-02-02 @ 17:10:31
Postat av: Ulliz

det är lindens på kapellgatan de ska ringa mig imon så få vi se vad på kölistan vi står

2009-02-02 @ 18:31:35
URL: http://ullizp.blogg.se/
Postat av: svärmor

Har ni ingen snö därnere eller var det bara i vetlanda det inte fanns någon Här är det fortfarande vinter med 1-2 dm snö och -8

2009-02-02 @ 21:43:49
Postat av: Ulliz

det är 4:an på första våning. mörberg bor i en 3:a där har gjort det nu i 1 år.

2009-02-03 @ 09:02:28
URL: http://ullizp.blogg.se/
Postat av: Ulliz

ja det stämmer. de skulle stänga av elen för honom å som att ja hade jobbat natt å sov så kom de inte in å då stängde de av i skåpet ute på gatan vilket blev att all el i hela huset blev avstängt. så ja ringde å härjade med eon i 1 tim sen tog det 20 min så va de här å satte på elen igen, men blir man galen. kan hända att hon stod i kö på den. men som sagt så har ju kärleken kommit. hoppas att allt ä bra med er här är det bara bra

2009-02-04 @ 10:53:20
URL: http://ullizp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0