en vecka fylld av jobb och studier..

....blev lite mycket kanske.... men jag kan inte säga nej....allt är ju så roligt.... Jag och mina medlemmar i gruppen i skolan hade redovisning om barns utveckling och ev avvikelser, ålder 1-3 år. Den kund enog ha blivit hur lång som helst men det vaju vissa tidsramar man skulle hålla. Nu gör jag ett arbete i förbättringskunskap, ett gruppjobb om barn i sorg och sen ett individuellt på detta....som jag inte riktat rätt ännu.... men det ska bli denna kommande veckan.

Jobbade dagtur i stan i dag och det är faktiskt riktigt roligt. Men vet ni vad...jag skulle hälsa på en patient i skogen och det va ju inte skottat. Hur bra går det att köra bil där då tror ni? Det töar, kyler och snöar om vart annat....resultat...JAG SITTER FAST!!! KUL!!! Fint att det fanns några ryska medmmänniskor i trakten so dirigerade upp mig....tryckte på när jag gasade... "gasa lugnt på tvåans växel och sväng hjulen åt höger"....fast på ryska. Alltså kommunikationen oss emellan kanske inte va på topp.... men jag kom tillbaka till sjukhuset. Till kaffet och snälla jobbarkompisar som tog patienter åt mig....=)



bananflickorna.....=)



Älska älska...det växer tyvärr inte i trädgården för där är massa snö.....men det växer på mitt köksbord...!! Jag behöver ha vår snart.....jag fryser och hatar att leta varma strumpor och bråka om overaller.....



Jag på jobbet klockan 21.00 i torsdags efter skolan på dagarna och jobbet på nätterna...
Men jag har reparerat mig nu...känner mig helt ok!

Och ordning på assistansen tror jag vi har nu!!!! Härligt! Fick lön nu för att jag assade i januari för sonen.....tror inte den här kommunen har en halv aning om att man måste dra skatt...

ang att kronprinsessan förlovat sig...... så tyckte jag det va ganska kul att SmT använde facebook som källa när det gäller vad svenska folket tycker om monarkin..... Facebook, en källa av vetenskap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0