en helg i värmland!

....startade med en fin frukost på lördags morgon....


Den va god och jag blandade ut den med morgonmedicinen och tänkte..."det va väl det här de menade med bra frukost på nutritionskursen jag läste  år 2002..."   =)



En ny vän i funlight familjen tror jag......wild stawberry watermelon....FIa haffade direkt...=). Men hon fick bara låna..... Faktiskt va den god också.

Drack inte bar lightdrycker hela lördagen utan vi åt på vägen upp till Kristinehamn och penionat "lillheden" med Fia som ägare....och sen åt vi god fläskfilé på kvällen innan vi såg melodifestivalen... Och käka godis.....=)

Elias visade sina allra bästa sidor...


Nellie va ballerina i säkert 48 timmar i sträck...

Står en liten miniballerina som såhär dagen efter hemkomst....gör precis som Nellie gjorde i helgen....kastade sig ur fåtöljer och soffor....men Sanna har inte fattat att ingen tar emot precis överallt....=)



Så fick jag en uppfriskande trevlig helg och var glad igen! Ser fram emot heldagar is kolan denna veckanoch nätterna placerade på jobbet..... När jag ska braka? Nja.....det blir väl lagom till det blir varmtoch då blir jag ju glad ändå!!!!

Kommentarer
Postat av: Ulliz

attan va du jobbar. denna vecka ha ja inte jobbat nått. få hoppas att det blir mer nu i mars.. vill ju så gäran ha en laptop igen.. bytte ju bort min å det ångrar ja lite idag.. illa att inte få sova i sin egna säng.. vad pluggar du för något?

2009-02-26 @ 21:42:32
URL: http://http:/ullizp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0