Efter mnga dagars ledig svängde det om på 2 röda...=)

Sanna och jag gjorde en del "måsten" . Hämtade ännu mer medicin till min son och det blev två stora påsar. Och 600spänn fattigare. Det är ungefär vad jag pungar ut per vecka nu trots att vi har 50% rabatt..... Det går inte komma ifrån att det är dyrt att få den lilla kroppen att fungera hyfsat. Nu ska vi bara få kirurgen i Göteborg att förstå att vi mpste hitta en annan lösning. Hade låååångt läkarsamtal härom kvällen om hans mage och urinproblem och alla övriga problem.....och avsaknaden av BRA lösningar. NattPeter på jobbet hade en egen plan han tror skulle lyckas. VI skulle stoppa in en motor i urinblåsan som man sätter på med strålning från en kontroll...."urin rinn ut"-knappen.... Om Tio år trodde han det va så detfunkade. Kan vi hjälpas åt att det va en man i Lekerydstrakten som faktsikt kom på det först?????? Nu är det nedskrivit här också...och i hans hjärna....

Sanna och jag tog en fika på Elsies i stan också...


Haffe, Mer och sockerbullar.....

Jag fryser om fötterna så jag köpte migett par väldigt feminina tofflor på "rea på rea" och då är ju en smålänning nöjd...... 48 kronor!! Nån form av crocksplagiat är det visst... men jag är så förtjust, passar ju min nya feminina sida... Men handväskan har tusan inte lämnat huset än trots att den bott här sen september....


Så blev jag lite inringd i ANeby...fanns på deras schema men inte på mitt!! Men det gick ju lösa. Jag  åkte så fort hanen lämnat sitt jobb.... Så min planerade 2timmarsyoga med Malin blev 56 timmar på hennet istället men....det rä ju avslappande det också. Att man sen får sms av chefen mitt i vedbärandet......=) Det ser vi som fjäsk. Nä skojar bara UPPSKATTNING!!!!! Så Lena, inte va orolig...

På Jobbet i grannkommunen bor Florence. Ja hon bor här med fast i form av min dotter som fick det i andranamn..... Men på jobbet är hon lite stelare. En ljusstake. Fixa lucialjus i håret på henne i julas...denblev hon lite mer åt tomtehållet. Nu hade hon "alla hjärtans dag"kostym på sig..


Snällt att hon hade fått en hel skål med "ingrid Marie". Snodde ett men hon brände mig inte......

Nu ni, skulle jag och sanna på babysång i kyrkan men jag hamnar hos syrran istället som fått va på barnmedicin igår halva dagen och inhalera sin lille son med allt möjligt.......så hon ville inte lämna huset. Så vi kör samkväm hos henne istället....... Sen väntar en ARBETARNATT IGEN! =)

Kommentarer
Postat av: glamour_girl90

Lycka till på jobbet. fika på stan var länge sedan man gorde hoppas ni hade det mysigt,

Komer du var på msn inatt då?

Kramar i massor

2009-02-19 @ 19:59:43
URL: http://www.metrobloggen.se/HannaSvanfelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0