den stora godis och pianodagen 14 februari!

Massa HJÄRTAN också idag.....fick tulpaner av maken....vad fick han av mig...en puss? Nä men han fick backamed släp...=) Hämtat ett PIANO idag och vet ni...det är STÄMT!!! Det trodde jag inte men....musikexperten hörde sig och för och grinade inte illa. Zeths assistent Elin...hennes sambo är tydligen chef för musikaffären vid Juneporten i Jönköping..... Så han borde väl fatta nåt om musik...hoppas vi....


Susanna spelar ur boken "bonngården".....underbar musik...


Så åt vi massa godis och tittade på Bamse. det sista kortet at minsann Sanna tryckt av på mig. Min kära vän i Lund Helena tycker det fattas bilder på mig i bloggen så "in med mig!"

Jag hade dock jobbat natt. Pianofrakten va klar vid kl 11 sen fixa sig för sängen.....och då går brandlarmet igång och det är inte nån liten minidosa man köpt i tvåpack på ica utan en hel stor siren som dödar hela handskeryds öron! Svårt att få av skiten va det med men troligen gick det igång pga dåligt batteri troligen. Hade så svårt att somna efter denna audionomiska omgång så klockan va 14:40 sisa gången jag tittade på klockan. Då va det ju snart dax att gå upp. Men jag lyckades sova till 17. Har ju en natt till att jobba.....



Tänk vilka finesser en mobiltelefon har va.........och det kom jag på IDAG...ett år efter inköp. Så går det när man bara leker och aldrig läser nån tillhörande viktig bok.... Sen ser vi jättetrötta ut hela högen men det va vi nog också......

Nu ska det ätas, tittas på Lilli&Sussi på melodifestivalen och sen iväg och jobba innan man får veta hur det gick....läsa mig till på aftonbladet.

Tack och hej.....lilla Anders Timell...=)


Kommentarer
Postat av: Ulliz

ja det lustiga ä att de ha hållit sams innan men inte nu.. tindra sover ju med moa å det funkar kanon tycker vi.. ja man hinner inte alltid med å blogga .. ha kommit på att ja sällan bloggar före 12 nu. innan va det första man gjorde efter frukost.. japp nu ligger det lite bilder inne. ha varit dålig på att fota ett tag å ja som älskar det..

2009-02-14 @ 20:14:07
URL: http://ullizp.blogg.se/
Postat av: Fia

NAJJS piano!! Avis att du inte behöver stämma det... Så nu ska det spelas ljuva toner i familjen Erikssons hus:-))) Får nog komma ner så kan vi köra lite fyrhands;-) Kram!!

2009-02-15 @ 16:10:21
URL: http://villavolvovovve.blogg.se/
Postat av: glamour_girl90

Hej vännen. Missa inte min blogg. :P

2009-02-15 @ 18:52:21
URL: http://www.metrobloggen.se/HannaSvanfelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0