blivit med tumlare!

Ja lite spontant (spontant och spontant, Fia påpeka nåt om att diskussionen pågått flera år) kom det hem en kondenstumlare som fått visa upp vad den kan på våra strumpor. Jag har ju fortfarande inte anställt nåt i min tvättstuga och jag är personligen där inte så ofta.......som jag borde. Men med en tumlare känns det som viss ordning skulle kunna uppstå. Vi får väl ha förhoppningar iaf va....


Denna lilla ljuspryl från Cult fick jag av mamma....och texten på stämmer väl kanon. Precis som jag har svårt att dölja oordningen i min tvättstuga!!


Köpt noter till pianospelandet också...hittar ju inte allt gammalt.... Spelar lite varje dag och njuter hela tiden. Susanna sitter gärna i knäet under tiden och slänger in sina händer emellanåt. Fyrhändigt vid 2års ålder....! Det blir nog nåt stort när man börjar så tidigt.... "Fotografen" erbjöd lektioner till mig, kanske kan han ta en 2åring samtidigt????



Spelade denna på sjukhuset för....15 år sen och fick en hel analys av läkaren VARFÖR. Så tänk er för innan ni av misstag råkar spela offentligt........ Analysen stämde inte heller kan jag ju tillägga...=) Men låter tycker jag om.

I övrigt, det är väldigt mycket snö, jag är ledig flera dagar isträck och tror knappt det själv utan kollar almanackan hela tiden men JO jag ska va ledig. Har Sanna hemma med mig också. Hon har varit hemma två veckor snart så det är väl nästan så vi får börja med inskolning på dagis vågar jag tro....

Pratat med tre läkare ang min son idag med....Vi testar alla möjliga metoder för att få det så bra som möjligt.....


Eira hade ju sportlov förra veckan och va mer kreativ än någonsin. Denna teletubbies sitter på kylskåpet..... Jag glömmer ju vem som är vem.....är detta Po???

Sjutusen teckningar, pappersänglar med små bäbisar till, en fruktkorg med frukter i lera- en lera som inte kan stelna och därmed är ganska klabbig.....och sen har vi åkt skidor. Jag som pedagogisk morsa mutade henne med choklad för att hon skulle åka nerför våran backe på tomten....=)

Nu ska det slappas här, och se House om nån timme.....KRAMKALAS!


Kommentarer
Postat av: Ulliz

hej färgen ha lagt av på min skärm men är det röd är det po, den gula är laa-laa , grön är dipsy å blå är tinky winky...

tindra har laa-laa. moa ha po å julia har dipsy

2009-02-18 @ 12:54:31
URL: http://ullizp.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja du det finns endel.. näpp det funkar väl hyfsat nu när vi ä sj men kommer det in en till upp på så lär vi ha stopp varannan dag.. nu har det gått snart 2 veckor sedan de va här.. men om det nu blir så att han vägra fixa det innan han drar in nån ny så kommer ja ringa miljökontoret så få de komma hit å kolla på det å då finns risken stor att de dömmer ut huset...

2009-02-18 @ 20:08:05
Postat av: glamour_girl90

Läkare och deras jäkla analyser jag känner igen det.

Visste inte att du kunde spela piano trodde du bara kunde jobba och ta hand om ungar,.

Tycker du behöver denna ledighet. en känsla jag har fått undrar var ifrån?

:P



Hur funkar tumlan? Är det mera orndning med den?

Kramar i massor

2009-02-18 @ 20:54:00
URL: http://www.metrobloggen.se/HannaSvanfelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0